Pretpark-activiteit (Plopsaland)

Pretpark-activiteit (Plopsaland)

Inschrijven kan via https://chiro-eine.be/pretpark

Wanneer vertrekken we?

We verwachten iedereen op zondag 19 mei om 8u stipt aan het station van Oudenaarde.

Wanneer keren we huiswaarts?

Om 19u30 kan u uw kind weer komen ophalen aan het station van Oudenaarde.

Wat neem je mee in een rugzakje?

• Een beetje zakgeld

• Regenkledij (afhankelijk van de weersomstandigheden)

• Zonnecrème

• Een picknick voor ‘s middags

• Voldoende drinken (water)

Hoeveel zal dit kosten?

Helaas kan de chirokas niet iedereen voorschieten dus vragen we jullie een prijsje van €35 te betalen. Gelieve dit over te schrijven naar BE30 8803 8713 3111 voor 19 mei met de vermelding: “Pretpark - (lid)”

Wanneer moet je ingeschreven zijn?

Om van een groepstarief te kunnen genieten, moeten we weten met hoeveel leden we op uitstap gaan. Daarom vragen we jullie om in te schrijven voor 30 april. Iedereen die zich later inschrijft zal helaas zelf zijn trein- en Plopsaland-ticket kopen aan een hogere prijs. Wees dus op tijd!

We hopen alvast op een grote opkomst!

Truffelverkoop
dec.
9:00 a.m.09:00

Truffelverkoop

De kerstperiode, voor velen de beste tijd van het jaar. Onder andere door de vele feesten, het terugzien van verre familie, de cadeautjes,... maar misschien nog het meest door al dat lekkere eten dat het eindejaar met zich meebrengt.
Wij bij Chiro Eine begrijpen dat maar al te goed en zijn al helemaal klaar om uw wensen in vervulling te doen gaan, want zeg nu zelf, wat is er beter dan een zakje overheerlijke truffels op een koude winteravond?

Dat vinden wij ook, dus daarom gaan we op Zaterdag 23 december weer op pad door Eine om onze truffels aan de man te brengen. We verwachten jullie op de volgende uren:

• De Rakwi’s, Tito's, Keti's en Aspi's worden verwacht om 9u00 aan de lokalen. Om tijdens de middag even te bekomen van al dat harde werk, zullen wij voor iedereen lekkere, warme chocolademelk voorzien. Er wordt wel verwacht dat iedereen een eigen lunchpakket meeneemt om tijdens de middag weer op krachten te komen.

• Voor de speelclubs begint het iets later, namelijk om 13u00. Zij hoeven dus ook geen lunchpakket meer mee te nemen, maar ze kunnen wel zeker nog een tas warme chocomelk krijgen! Het einduur is wel voor iedereen gelijk en ligt op 16u30.

Verder zouden we ook aan iedereen willen vragen om jullie warm en regenbestendig in te duffelen en uiteraard jullie super-de-luxe verkooptechnieken en enthousiasme mee te brengen!

De link om truffels te bestellen volgt nog!

Winterbar - De Warmste Week
nov.
6:30 p.m.18:30

Winterbar - De Warmste Week

Goed nieuws voor bierliefhebbers en mensen die graag een steentje bijdragen aan het goede doel! Op 25 november om 18:30 organiseren we een bierbar ten voordele van de Warmste Week. Het evenement vindt plaats bij het Chiro-lokaal in Eine (Sint-Annastraat 15, 9700 Oudenaarde). Het wordt een gezellige avond.

Tijdens de bierbar bieden we een selectie van heerlijke zware bieren aan, perfect voor fijnproevers. Daarnaast zorgen we voor lekker eten en achtergrondmuziek, zodat je volop van de smaken kunt genieten. Je zult je zeker niet vervelen, want er is ook biljart, darts en bierpong aanwezig.

Meer info op onze Facebook-pagina

Tot dan!

Startactiviteit
okt.
2:00 p.m.14:00

Startactiviteit

Op zondag 1 oktober is het startdag van Chiro Eine. Dit betekent de start van een nieuw jaar en dus ook de ideale gelegenheid om eens te komen kijken of de Chiro iets voor jou is! Wij zijn dat nu al 100% zeker, maar misschien heb jij toch nog dat laatste zetje nodig? Neem dus al je vriendjes en vriendinnetjes mee en bereid je voor op de beste namiddag van je leven!

BBQ
11:30 a.m.11:30

BBQ

Op zondag 10 september vindt onze jaarlijkse BBQ plaats. Heeft u zin in een smakelijk stukje vlees terwijl u tegelijkertijd ook de Chiro steunt? Dan is dit de perfecte gelegenheid! Op deze manier proberen wij het kamp voor iedereen betaalbaar te houden.

❯ De aperitief start om 11u00 en de BBQ begint om 12u00.
❯ De prijzen zijn als volgt: €14 voor kinderen (-12 jaar) en €21 voor volwassenen.
❯ Voor leden van Chiro Eine vragen wij slechts €11.
❯ U kunt zich inschrijven via de onderstaande knop.

We hopen op een grote opkomst. Tot dan!

Bizonrock
7:30 p.m.19:30

Bizonrock

Op zaterdag 9 september is het opnieuw tijd voor een spetterende editie van Bizonrock!

Dit jaar staan er weer tal van topartiesten klaar om jullie te vermaken met een streepje muziek.

Voor meer info over het evenement en de groepen kan je altijd een kijkje nemen op de site van Bizonrock.

Hopelijk tot dan!

Olé Quiz
7:30 p.m.19:30

Olé Quiz

De Olé (oudleiding) organiseert opnieuw hun jaarlijkse quiz.

❯ Vanaf 19u30 gaan onze deuren open. De eerste vraag wordt gesteld om 20u00.
❯ Deelname kost €20 per team (4 personen per team).
❯ Schrijf je in via steven.glorieux@skynet.be met vermelding van ploegnaam en contactpersoon (telefoonnummer + e-mailadres).
❯ Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, namelijk 45 ploegen.

We kijken uit naar jullie komst!